Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Naudodamiesi šiuo tinklapiu sutinkate su slapukų naudojimu. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Prekes grąžinti galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo. Grąžinti galite visas Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

Grąžinama prekė turi būti:

1. Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);

2. Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;

3. Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

4. Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą) ir laisvos formos prašymą.

5. Prekę grąžinti galite:

5.1. Prekių atsiėmimo punkte (Baltijos pr. 8A, Klaipėda) NEMOKAMAI. Prieš atvykstant būtina susitarti dėl atvykimo laiko. Pinigai bus grąžinami į jūsų sąskaitą per 14 dienų  (LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).

5.2. Siųsti mums registruotu paštu arba per kurjerį (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas)*:

Registruotu paštu adresu:

Šilutės pl. 27,

Klaipėda, LT-91107,

Gavėjas: UAB „Gest apranga“

*SIUNČIANT NEPAMIRŠKITE NURODYTI MŪSŲ TELEFONO NUMERIO: 864676380

Per kurjerį adresu:

Baltijos pr. 8A,

Klaipėda, LT-94108,

Gavėjas: UAB „Gest apranga“

*SIUNČIANT NEPAMIRŠKITE NURODYTI MŪSŲ TELEFONO NUMERIO: 864676380

5.3. Siųsti mums paštomatu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas)*:

Omniva: Klaipėdos PC ARENA paštomatas, Taikos pr. 64, Klaipėda

DPD: PC ARENA Taikos siuntų terminalas, Taikos pr. 64, Klaipėda

LP EXPRESS- Šilutės pl. 35, Klaipėda (Banginis)

*SIUNČIANT NEPAMIRŠKITE NURODYTI MŪSŲ TELEFONO NUMERIO: 864676380

Prekės keitimas

1. Prekę grąžinti keitimui galite per 14 dienų nuo prekės gavimo. Pakeisti galite visas Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

2. Keitimui grąžinama prekė turi būti:

  •         Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  •         Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  •         Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;
  •         Keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą) ir laisvos formos prašymą.

 

Prekę pasikeisti galite:

1. Prekių atsiėmimo punkte (Baltijos pr. 8A, Klaipėda). Prieš atvykstant būtina susitarti dėl atvykimo laiko. Jei pardavėjas neturi keitimui tinkamos prekės, pinigai bus grąžinti į pirkėjo nurodytą sąskaitą per 14 dienų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu;

2. Siųsti mums registruotu paštu arba per kurjerį (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas)*:

Registruotu paštu adresu:

Šilutės pl. 27,

Klaipėda, LT-91107,

Gavėjas: UAB „Gest apranga“

*SIUNČIANT NEPAMIRŠKITE NURODYTI MŪSŲ TELEFONO NUMERIO: 864676380

Per kurjerį adresu:

Baltijos pr. 8A,

Klaipėda, LT-94108,

Gavėjas: UAB „Gest apranga“

*SIUNČIANT NEPAMIRŠKITE NURODYTI MŪSŲ TELEFONO NUMERIO: 864676380

Siųsti mums paštomatu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas)*:

Omniva: Klaipėdos PC ARENA paštomatas, Taikos pr. 64, Klaipėda

DPD: PC ARENA Taikos siuntų terminalas, Taikos pr. 64, Klaipėda

LP EXPRESS- Šilutės pl. 35, Klaipėda (Banginis)

*SIUNČIANT NEPAMIRŠKITE NURODYTI MŪSŲ TELEFONO NUMERIO: 864676380

Esant kainos neatitikimui:

1. Jei keičiama į brangesnę prekę, klientas įsipareigoja padengti kainų skirtumą.

2. Jei keičiama į pigesnę prekę, Pardavėjas įsipareigoja padengti kainų skirtumą į kliento nurodytą sąskaitą per 14 dienų nuo prekės gavimo.

Kitos grąžinimo sąlygos

1. Jeigu Pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė, Pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš elektroninės parduotuvės reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę, atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus, vienašališkai nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

2. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų, nuolaidų kuponu, tai grąžinamas kuponas bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kupono terminas lieka pradinis. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nėra keičiami.

3. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida. Akcijų metu, kai dovana gaunama už viršytą nustatytą tam tikrą prekių krepšelio pinigų sumą, prekių grąžinimo atveju privaloma grąžinti ir dovaną. Dovanos ir prizai į grynuosius pinigus nėra keičiami.

4. Jei pirkimo metu pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekės grąžinimo atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos (jei ji nebetenkina nemokamo pristatymo sąlygų arba grąžinamas visas užsakymas) išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus.

5. Jei pristatant prekes, dėl kliento kaltės Pardavėjas patirs papildomas pristatymo išlaidas, prekių grąžinimo ar keitimo atveju Pardavėjas turi teisę išskaičiuoti patirtą žalą iš grąžintinos sumos.

6. Transportavimo išlaidos, kurios susidarė grąžinant prekę ir pristatymo išlaidos, nėra grąžinamos ir jas apmoka Pirkėjas.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Netinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų.

Jeigu nebus įvykdytos visos su prekių grąžinimu/keitimu susijusios sąlygos (paminėtos anksčiau), Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti atgal ir nekeisti prekių.